12/12 -12

Det har blivit lite av en vana att blogga lite på kvällen. Mellantimmen då man är ganska trött, men ändå är det för tidigt för att sova....

Så jag fördrivet tiden nu och klockan 23.00 börjar House, då kan jag krypa ner under täcket och börja halvsomna framför den haltande och ibland elaka doktorn.

Annars då? Jag mår bra men är dock lite besviken för att det inte hänt något roligt idag och jag har heller inte haft någon vidare tur. Det är trots allt den 12/12 -12 och 12 mitt turnummer.... Men men, jag kanske har haft tur fast jag inte vet om det....vem vet? Hade det varit en helt vanlig dag kanske hissen hade pajat och jag fallit 10 meter rakt ner i avgrunden och dött....

Aja, det var allt. Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0