Ett sjukligt beetende.

Jag spenderade ungefär 1,5 timme inne på H&M idag...fanns jättemycket fint som jag ville ha. För en gång skull provade jag kläder också i butiken. I vanliga fall brukar jag inte göra det. Tar sån jävla tid och jag tycker om den där impulsen. Bara köpa något, snabbt. Känslan av att kunna hänga in något nytt i garderoben gör mig lite glad. Okej, jag märker redan nu att jag verkar lite störd på den här fronten.
 
Jag står i provhytten, provar kläderna och allt sitter perfekt. Jag går ut ur provrummet och en anställd säger snällt att jag kan hänga alla provade kläder på klädställningen (eller hästen, en specialterm för oss som jobbar i butik, hehe). Nej, sa jag och gick ut med famnen full av kläder och hon såg förvånad ut över att jag skulle ha allt. Hmmm...
 
Jag ställer mig i kön och ska betala. Sedan drabbas jag av sådan ångest, kollar på alla kläder som jag håller i och känner att jag inte vill ha nånting alls.Går ur kön och hänger tillbaka allt på rätt plats.
 
Är jag störd?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0