....

Så har åren gått och jag har vuxit med dem till en ålder av 21. Vilket i och för sig inte är en ålder. Jag har bara gått upp lite mer i vikt, typ. Fast inte så mycket. Inte för att jag bryr mig. Jag har bestämt mig för att jag nångång ska böra plugga. Till vad vet jag inte. Men att jag ska, det är ett faktum. En dag kommer jag vilja ha barn. Det vill väl alla? Då vill jag inte stå där utan utbildning. Nä. Jag gillar barn. Eller jag har börjat gilla barn, dem är inte så tokiga ändå. Det är väl mest jag som är knäpp. Fast barn blir inte akuellt förän om många år...så jag vet inte riktigt varför jag skriver om det? Poängen är i alla fall att jag vill ha en vettig utbildning.
Som jag skrev innan, 21 är verkligen ingen ålder. Men jag känner panik inför framtiden. Vet inte varför. kan det vara för att klockan nu är ganska mycket och jag sitter ensam uppe mitt ute i skogen? Kan va. Det är sjukt hur människors liv kan vara så annorlunda i 21års åldern. En kanske har barn medan den andre festar som en tok. Jag är glad att jag har det som jag har det. Skulle faktiskt inte vilja byta det mot någonting annat.
imorgon ser det ut att bli ganska bra väder....med ganska bra menar jag att det inte kommer regna. det fina vädret kan gärna komma nu såhär i slutet av min semester. Perfekt avslut. Sen kan det bli dåligt igen, det gör mig inget. Förresten så har jag och syrran skypat i nästan 3 timmar nu, varav den senaste 1,5 timmen har ingen sagt nånting. Men det behövs inte. Vi känner varandras närvaro lite extra genom datorn, hon i tyskland och jag i sverige. Men nu måste jag säga hej då, för jag är trött. hej då till er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0