Bajsigt värre

Så har ännu en dag passerat, dock inte obemärkt som kanske vissa andra dagar. Nej, den här dagen var fylld av bajslukt. Bajs är äckligt. Väldigt jättejätteäckligt. Något man helst inte vill utsättas för är bajslukt, eller bajs i någon slags form. Speciellt inte från någon okänd kund i butiken. Jag tyckte att det luktade avföring i butiken runt om vid kassan där jag stod och tog betalt. Först tänkte jag att det var någon stackare som måste ha klivit i hundskit och sen dragit med det in. Men det stod klart för mig ganska snart att så var inte fallet. Nej, det var något mycket värre. Det var inte från någon hund. Det var från en människa.
Stanken blev värre. Fram till kassan kommer en man som redan bytt om till andra byxor. Han slängde en ihopknuten påse på disken. Han bad mig dra bort alla lappar från byxan. Stanken stack till i näsan, kväljningar började komma som jag med största koncentration försökte hedja tillbaka. Varfan kommer lukten ifrån? "-Det hände nämligen en olycka"....sa kunden. Jag tänkte. Jag kopplade ihop bajslukten och olycka. -"Har du ramlat?" sa jag. Han tittade på mig finurligt. "-Nej...jag sket på mig....DET BARA RANN!!!!" Och där stod jag...med bajspåsen framför mig på kassadisken och en nerbajsad man i 50-års åldern som inte alls såg ut att skämmas för att ha bajsat ner sig. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anne Arlesten

En riktig skitdag idag, alltså! Karln kan ju ha haft maginfluensa...

2012-03-10 @ 19:21:39
Postat av: Joakim Arlesten

Hmm, undrar om dom nya passa direkt eller om han hann prova några innan han hittade några som passade.

Har inte jag brallor från den butiken???:-(

2012-03-12 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0