What we dream is all that matters

Godmorgon på er! Idag är set onsdag men det känns faktiskt som fredag (?) kanske för att i måndags (första jobbdagen på tre dagar) jobbade jag 8-19.... Dagen efter det 10-19. Men som sagt, denna regniga dag är jag ledig!

Har i alla fall haft en grym helg! Maggan kom upp hit, vi såg Swedish house mafia (!!!!!!) och drack massa öl. Plus att mamma, pappa och syster var här över helgen :) men åter till konserten, det var hur bra som helst. Vi stod och dansade konstant i två timmar och öronen fylldes av ljuv musik. Det var om kring 35-40 000 människor på friends arena. Himla många! Ett minne för livet, helt klart.

Nu ska jag hoppa in i duschen, gå och sola och sedan ta mig in till stan för att hitta en klänning till julfesten!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0